fbpx
  • INFORMEAZA-TE SI FII CEL MAI BUN!

    • Home
    • News
    • Single News

Blog

Esti Personal Trainer? Iata 10 intrebari pe care trebuie sa le pui clientilor tai!

Chiar daca poate parea un subiect depasit pentru un personal trainer, cu acest material ne adresam atat antrenorilor personali care si-au obtinut diploma acreditata de instructor de fitness si personal trainer recent, dar si celor care activeaza de mai mult timp in domeniul fitness-ului, dar nu reusesc sa aiba rezultatele dorite din punct de vedere al numarului de clienti si al incasarilor sau isi doresc chiar mai multe colaborari. Numarul redus al clientilor poate fi posibil atat din pricina serviciilor de slaba calitate, care este evident ca trebuie imbunatatite, dar si a lipsei de cunostinte in marketing si vanzare a serviciilor de fitness. Prin urmare, asa cum te-am obisnuit inca de la deschiderea scolii de fitness Fitness Education School, iti oferim informatii pretioase cu privire la activitatea ta ca personal trainer si instructor de fitness. Azi iti dezvaluim 10 intrebari pe care trebuie sa le puui clientilor tai.

1. Ce istoric medical aveti? Aceasta este prima intrebare pe care trebuie sa o pui noilor clienti. Un examen medical preliminar este obligatoriu, mai ales in cazul persoanelor cu exces de greutate ridicat sau care nu au mers la medic o perioada indelungata de timp. Nu ne referim aici la examenul prin care sunt determinate coordonatele de masa musculara, procent de grasime etc, ci de o analiza a starii de sanatate in ansamblul ei. O completare pe propria raspundere din partea clientului nu este intotdeauna suficienta, mai ales daca vorbim de etica acestei profesii. De aceea, este recomandat sa ai o colaborare cu o clinica medicala sau cativa medici care te pot ajuta si catre care poti redirectiona clientii, in cazul in care acestia nu au un medic personal. Clientii vor aprecia implicarea ta pentru sanatatea lor si te vor recomanda pentru serviciile complete oferite.

2. Ce tip de exercitii sau activitate fizica preferati de obicei? Cel mai eficient mod de a-i apropia pe clienti este sa tii cont de preferintele lor. Ca si antrenor personal acreditat trebuie sa le creezi un mediu relaxant, care sa nu-i intimideze. Sunt multi clienti care nu fac sport invocand motivul ca nu le place. Insa, exista cu siguranta un tip de antrenament care le va capta atentia si cu ajutorul carora veti reusi sa atingeti obiectivele propuse.

3. Cat de intens simti acest exercitiu, ai vreun disconfort? Cu timpul vei sti cat de eficient este un exercitiu in fiecare moment al perioadei de antrenament. Vei constata ca unii clienti nu stiu sa descrie exact senzatia pe care o au practicand un exercitiu, de aceea comunicarea permanenta este esentiala.

4. Ce mananci? Sa presupunem ca ai un client pe care il antrenezi de sase saptamani si in tot acest timp nu exista niciun rezultat la antrenament. Este posibil ca problema sa fie din alimentatie. Sunt clienti care, desi primesc un meniu agreat impreuna cu antrenorul, nu pot respecta programul si le este rusine sa spuna ca au mancat si altceva. Intervine si aici comunicarea, care trebuie sa fie cat mai deschisa. Exista si posibilitatea ca meniul primit sa fie ajustat in functie de rezultatul antrenamentelor si de modul in care organismul raspunde la stimuli. De aceea, trebuie sa fii pregatit sa discuti cu clientul si sa adaptezi programul in functie de nevoile sale si de obiective stabilite la inceput.

5. De ce vrei sa te antrenezi? Aceasta este o intrebare pe care trebuie sa o pui inca de la prima discutie. Este important sa-i intelegi nevoile si sa vezi care este motivul care l-a condus in alegerea unui antrenor personal. Nu intotdeauna un client lucreaza cu un antrenor personal pentru a slabi, ci pentru ca vrea sa se pregateasca pentru o competitie, sa se simta bine in pielea lui, sa-si mentina energia si multe alte motive.

6. Exista prieteni care doresc sa se alature initiativei tale de a te antrena? Viitorul antrenamentului personal este cel efectuat in „small group”. In acest fel eficientizezi si timpul, dar promoveaza si competitia intre participantii la antrenament, dezvolta relatiile interumane si ii determina pe unii sa frecventeze locuri pe care nu le-ar frecventa in mod obisnuit. De aceea, este posibil sa fie mai convenabil pentru toata lumea crearea unor grupuri de 3-4 persoane. Pot fi membri ai aceleiasi familii sau colegi de serviciu.

7. Cum te simti de cand ai inceput antrenamentele cu mine? Aceasta intrebare este una de re-vanzare a beneficiilor oferite la inceputul antrenamentului. Faptul ca un client spune ca i-ai schimbat viata, desi este un lucru observabil fara a fi nevoie de o intrebare, ii va reaminti ca esti un antrenor personal profesionist si te va recomanda si prietenilor. De asemenea, aminteste-i si de faptul ca trebuie sa continue cu programul alimentar si antrenamentele fizice pentru un stil de viata sanatos.

8. Cum crezi ca pot imbunatati serviciile? Aceasta intrebare nu denota nicidecum faptul ca esti nesigur pe tine sau nu ai incredere in serviciile tale. Cerandu-le sfatul le arati ca esti interesat de persoana lor si de a le oferi servicii cat mai bune. Feedback-ul este micul dejun al campionilor, asa ca nu sari niciodata peste el.

9. Ce tip de exercitii sau antrenament ti-ar placea sa mai incerci? Imbunatatirea performantelor si dezvoltarea unor noi abilitati fac parte din etapele de crestere ca si personal trainer. Vezi de ce alte domenii sunt interesati clientii tai si verifica pe site-ul www.fitness-education.ro ce specializari sau cursuri sunt disponibile in aria ta de interes.

10. Care este ziua ta de nastere? Aceasta nu este o intrebare intima, ci te ajuta sa devii memorabil pentru client. Sa trimiti un mesaj de urare de ziua clientului, sa il suprinzi cu un cadou special dovedeste faptul ca ai intrat in cercul sau de apropiati. Poti chiar dezvolta relatii speciale cu prietenii sau familia atunci cand acest lucru este posibil, dar acorda atentie sa nu-i invadezi foarte mult intimitatea, s-ar putea ca relatia profesionala sa se deterioreze.

Speram ca ti-au fost de ajutor aceste intrebari.

Parteneri