fbpx
  • INFORMEAZA-TE SI FII CEL MAI BUN!

    • Home
    • News
    • Single News

Blog

Farfuria ideala pentru micul dejun

Cine isi doreste o viata sanatoasa trebuie sa inceapa de dimineata. Persoanele care obisnuiesc sa ia micul dejun zilnic au un nivel al colesterolului mai scazut, sunt mai putin expusi la boli de inima si diabet, sunt mai energici si au o memorie mult mai buna.

Micul dejun ideal ar trebui sa ne ofere toti nutrientii de care organismul nostru are nevoie  pe parcursul zilei, de la vitamine si minerale, pana la antioxidanti, aminoacizi si enzime. Ce trebuie sa contina micul dejun:

  • Proteine – echilibreaza nivelul glicemiei, te ajuta sa stai departe de dulciuri pe parcursul zilei
  • Carbohidrati – dupa ce nu ai mâncat nimic intreaga noapte, iti dau energia de care ai nevoie pentru a incepe ziua. Alege alimente minimum procesate, care cresc treptat glicemia si iti ofera energie pentru mai mult timp.
  • Fructe si legume proaspete – pentru a obtine o gama larga de vitamine, fibre si antioxidanti, e bine sa consumam fructe si legume inca de la micul dejun.
Bonus: Poti adauga si niste grasimi sanatoase (câteva felii de avocado, o mâna de nuci si seminte, o lingura de unt de arahide), pentru a supraincarca nivelul de energie si a opri fluctuatiile zaharului din sânge. Idei de mic-dejun:
    • un ou fiert + felii de rosii + un sandwich cu muschi file si cascaval
    • Un iaurt + cereale integrale + o banana
    • Unt de arahide pe pâine prajita si fructe proaspete
    • Omleta + 1 kefie + cateva capsuni
    • Un bol de cereale cu lapte + o mana fructe de padure
Daca vrei sa afli mai multe despre principiile unei alimentatii sanatoase, te asteptam la cursul de Tehnician Nutritionist.

Parteneri